luni, 13 august 2012

Sadomasochist

Aloooo...Alooooo...Dragi tovarasi si cititori, dupa o perioada de canicula in care am incercat sa ma pastrez integru fizic si psihic, ignorand total idioteniile de stiri care se repeta de 10 ori pe zi, am redeschis astazi cu teama televizorul, afland totodata ca maine se intruneste CCR-ul...Am inteles ca astazi a fost subiect de prime time si vizita consilierului lui Hilary Clinton in Romania.Nu comentez mai mult ca nu am nici un feeling, nicio parere.Un lucru stiu clar.Tare imi e frica ca unii latrai de la televizor, mai bine zis de la Antena 3, care folosesc exact armele folosite de PDL si care se considera Europa Libera o sa stranga cat de curand un pic din dos ca sa poata sa le incapa fundurile pe scaunele bine platite, care se micsoreaza pe zi ce trece.

Stiu ca si eu traiesc in tara asta, nu am uitat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.