vineri, 1 iunie 2012

Multe de povestit

Am participat duminica trecuta la nunta unei persoane la care tin foarte mult, ea la randul ei mi-a intors vizita astazi la petrecerea de dupa banchet. (stiu ca e sad, dar terminat liceul).Asa ca dupa un ce s-a incins atmosfera am facut imprudenta sa ii intreb pe viitori parinti, la nunta carora participasem duminica despre ceea ce vor sa devina copilul lor?

Asa ca am scotocit pe net si consultat ofera firmelor care ofera ajutor specilizat in materie botezuri.Si ghici ca am gasit ceva interesat, oferta de petrecere cu ursitoare sau mai bine zis ursitoare la botez.Suna poate cam ciudat, insa cu toti stiti momentul in care bebita isi alege de pe o tavita un banut, o minge sau un maus pad daca tata e informatician.Ideea e ca si asta e un show, care in materie de botezuri, iar daca ai buzunarul plinut petrecerea de dupa botez poate sa iasa demential.

Astea fiind spuse, va anunt ca o sa revin mai spre seara cu un articol in care o sa vorbesc despre banchetul de absolvire.Ramneti pe faza pentru ca o sa fiu critic si o sa ramaneti uimiti poate de ceea ce o sa povestesc.Nici nu stiti ce pierdeti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.