joi, 31 mai 2012

Singuratatea si ploaia


Singuratatea si ploaia au fost pana acum ceva timp preferatele mele.Am renuntat sa ma implic in orice relatie, iar tot ce am "simtit" in liceu a fost pasager, tracator si inocent asemenea unui pui proaspat iesit din ou si udat bine de ploaie.Am intalnit cateva fete cu picioare lungi si unori ganduri sclipitoare, insa in inima si mintea mea nici o vena nu a explodat si nici nu m-am infierbantat.Am inteles ca uneori e mai bine sa ramai prieten cu o persoana decat sa incerci inevitabilul atunci cand nu simti nimic similar cu iubirea ci mai ales o profunda prietenie si o atractie fizica.

Raman totusi un sentimental si tare sunt curios daca o sa planga cineva maine, la ultima ora din liceu, mult asteptata ora de dirigentie.

Iubesc femeile,ploaia si pretuiesc linistea.

Împart umbrela mea cu alţii atunci când plouă, iar dacă nu am umbrelă, împart ploaia.
Enrique Ernesto Febbraro

Sursa poza:lisandrulisandru.wordpress.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.