luni, 30 aprilie 2012

Traiasca Romania!

Zile libere, vreme frumoasa, gratare incinse si in jurul lor romanii nostri, care muncesc sau care parvin.Atmosfera aproape de vara, probleme parca mai putine, insa durerile apar in momentul in care bei un sprit (cazul meu).

Sincer nu stiu de unde am eu gena asta de patriot, avand in vedere ca parintii mei sunt oameni simpli (clasa medie) iar prietenii mei din liceu sunt majoritatea la fel.

Poate ii se datoreaza bunicului care mi-a insuflat dragostea de tara.Mi-a insuflat si o parte din dragostea lui pentru pamant, dragostea de campie, de mare, de munte, de Romania.Am descoperit astfel prin intermediul bunicului si pasiunea pentru romaneasca adevarata (muzica folk,muzica populara,balde,doine).



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.