luni, 2 aprilie 2012

Scoala Altfel

Eh, astazi sunt cam cu fucked up.Mi-am inceput saptamana deosebit de prost, luand o nerva puternica peste fata/dantura/buza.Asa imi trebuie daca tin sa ma contrazic neaparat cu idioti.Norocul meu e ca nu am crescut in puf si dupa 5 minute am avut fair play si am facut pace cu agresorul.

Asta e frate sistemul educational romanesc, invatamantul din tara asta si nu e vina nici lui Funeriu si nici lui Catalin Baba.Traim intr-o societate violenta si suntem toti pana la urma niste animale sociale cam dereglate uneori cand intervine patosul.Da totusi raman cu gustul amar si cu buza/gingia umflata.Sper totusi ca maine sa nu mai am timp de discutii pentru ca deja ma simt intr-un comedie neagra regizata de Emil Kusturica.

De mentionat faptul ca patronii barurilor de langa scoli saptamana asta o sa isi dubleze vanzarile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.