duminică, 1 aprilie 2012

Ofera-ti serviciile online



Eh dragii mei nu prea stiu daca am talent la scris sau nu.Nu stiu nici daca vorbesc mai prost ca in viata reala si imi pierd continutul ideilor sau dimpotriva, posturile mele sunt impecabile si pertinente.Personal ar trebui sa ma mandresc de faptul ca termin dupa 4 ani un liceu, profilul filologie.Daca o sa imi iasa planurile sau daca nu?O sa incerc sa imi continui indiferent de rezultate mica mea pasiune de content writer/blogger/critic.

Acuma sa nu va asteptati de la mine sa scriu ca un editorialist, pentru ca de multe ori inainte sa scriu pe blog trebuie sa fac o pauza sa ma deconectez de la real.Iar tot de atatea ori imi pierd si ideile inainte sa apuc sa le pun pe foaia mea digitala.

Daca aveti talent la scris, timp si rabdare, va recomand sa intrati pe rowriters.com si sa va oferiti sau cumparati serviciile oferite de alti bloggeri.Eu personal scriu din placere, insa uneori daca ai nevoie de bani e bine sa te folosesti de talentul tau si sa aplici pentru unele job-uri online.

Sursa Poza:1traducator.blogspot.com

1 comentarii:

  1. Salut! Sunt Bogdan, cel care detine rowriers.com. Am o rugaminte la tine. Poti te rog sa pui link-ul pe "rowriters.com" si sa-l scoti pe cel de pe "job-uri online"? Mersi mult. Poti sa stergi acest comentariu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.