luni, 23 aprilie 2012

Recomand Articole Sponsorizate

Dragi prieteni, dragi cititori in primul rand tin sa va dau o veste buna!!!In weekend-ul trecut am achizitionat domeniul http://romania-europeana.eu, propunandu-mi sa trec cat mai curand pe TLD-ul .EU.E drept ca o sa realizez acest lucru si cu ajutorul prietenilor mei bloggeri, care m-au incurajat prin link exchange, prieteni pe care o sa ii mentionez la sfarsitul articolului.

Tin de asemenea sa recomand serviciile SEO oferite de http://articole-sponsorizate.ro si de corectitudinea acestora, in plata advertorialelor si de asemenea sa laud stradania lor in a dezvolta o platforma care sa ofere servicii de SEO (optimizare site), articole platite sau mai concis zis, sponsorizate.Banii pe care i-am castigat nu sunt multi, nu am terminat sa spun nici 5 % din cate vreau sa povestesc, insa uneori e necesar sa acorzi prioritate marita altor chestii din offline (scoala,viata de familie).

Dragi prieteni, daca aveti o firma, daca vreti sa va promovati un site de prezentare a unui produs sau orice altceva, pot sa spun ca din punct de vedere SEO, (tot ce tine de bucataria unui site, ca el sa fie placut de google) se poate obtine la cele mai mici preturi cu Articole Sponsorizate.

2 comentarii:

  1. E bine daca mai sunt si oameni seriosi care platesc..

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ops...

    bine ai venit pe la mine domnita cris-mary.ma inclin in fata dumnitale si te mai astept pe aici!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.