vineri, 9 martie 2012

Sarac si cinstit

In calitatea mea de elev aflat in clasa a 12 a, traiesc inca pe banii parintilor.Chestia e ca economia/politica asta de cacat ne efecteaza pe toti, asadar saptamana asta tocmai am primit vestea ca tata a ramas fara job...

Nu mai sunt asa relaxat cand spun unele lucruri, privesc situatia ca si cum privarea de la anumite placeri, adica renuntatul la cumparaturi generoase, sucuri scumpe si astea, mi-ar face o favoare pentru o perioada.Am sa merg mai mult timp pe jos, o sa mai fac niste plimbari, invatat pentru BAC.Ma gandeam sa merg la cinema saptamana asta, insa mi-am dat seama ca nu e neaparat necesar, avand in vedere ca am fost weekend de weekend cu ceva timp inainte.Plus de asta, avand in vedere faptul ca nu avem datorii imi ridica un pic moralul.

Nu vreau sa vorbesc despre locul de munca al tatei, insa am pierdut un salariu de circa 16 milioane pe luna => 5-6-7 aproximez somaj

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.