luni, 5 martie 2012

Deconectarea de la real

Uhm...Nu am scris prea mult in ultimul timp pe blog.Nu am deschis nici TV-ul si nici Internetul foarte mult.Am dormit, am facut dush asta seara, mancat, ascultat muzica si invatat.Deschid antena 3 si ce vad ca s-a intamplat in seara asta?



UPDATE 20,03: Agresorul avea deja pe rol 2 dosare pentru violenţă. Protagonistul atacului armat de la coaforul din zona complexului Perla din Capitală, agentul de poliţie Gheorghe Vlădan, a fost acuzat în 2005, de ameninţare, insultă şi loviri sau alte violenţe, instanţele de judecată dispunând achitarea acestuia la fond şi recurs.

UPDATE 19,40: Şoţia atacatorului a intentat divorţ pe 20 decembrie la Judecătoria Sectorului 4, prima înfăţişare fiind programată peste 2 zile.

Sursa:Antena3.ro

Agresorul politist, arma crimei Glock (parerea mea ca e un sociopat si se considera genial pentru ca a ciuruit-o pe nevasta-sa).Glock-ul e cea mai usoara arma din cate stiu eu care exisa pe piata.Ma rog, nu is chiar pasionat de arme.

Asa intre noi pute a securist.A fost si sofer la Parlament, cica avea doar Scoala Profesionala, sustine un vecin al agresorului in direct la A3.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.