joi, 23 februarie 2012

Look si sanatate dentara

Poate o sa abordez din punctul meu de vedere subiectul dezbatut la tv zilele astea, adica lipsa unor medicamente vitale pentru bolnavii de cancer. Insa pana una alta vreau sa povestesc despre dantura/igiena bucala/look avand in vedere faptul ca acum am venit de la fotograf.

Apropo de serviciile de sanatate mizere oferite de stat si preocuparea pentru imaginea mea personala, vreau sa imi exprim propria neincredere fata de serviciile de sanitate oferite in tara noastra.(un nemultumit in plus ar zice unii).Chiar si asupra profesionalismului medicilor mai nou planeaza din ce in ce mai multe suspiciuni.Cum e sa mergi la un medic in care nu ai incredere?Dar daca acel medic e chirurg sau cardiolog?


Revenind insa la micile mele pregatiri pentru pozele de final de liceu, tin sa va informez ca mi-am albit si dintii, ca in calitate de fumator ocazional si bautor de pepsi aveam profunda nevoie.Nu am mers la stat, ca nici nu se punea problema, iar dupa indelungi cautari am gasit un cabinet stomatologic safe din punctul meu de vedere, de unde am revenit cu dintii albi si multumit sufleste...ca deh, e look-ul meu si odata in viata termin liceul.

Lasand departe zambetul personal si serviciile oferte de un cabinet stomatologic caruia i-am si atasat link-ul paginii web, tin sa va sfatuiesc sa renuntati la banalele gume, ca tot strica stomacul si sa folositi dropsurile de la Doktor Mom, facute pe baza de plante.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.