marți, 17 aprilie 2012

Fumatul si viata de liceean

Ei dragii pustiului nu credeam ca o sa apuc ziua in care sa vorbesc despre viata de liceean si fumurile de tigara din compania prietenei/ilor si sa fiu si platit pentru asta.

In primul rand trebuie sa recunosc ca fumatul e un viciu, e ceva ca si alcoolul sau ca si cafeaua neagra cu rom.Nu sunt fumator decat ocazional, ei bine o sa ziceti voi, ia uite alt tip care
pretinde ca nu fumeaza decat la petreceri.Ei bine, greu sa nu de crezut eu nu fumez in timpul pauzelor/orelor, direct zis in timpul scolii.De multe ori ii privesc cu dispret pe colegii mei liceeni care uneori uita si de ore si mai aprind si ei o tigara dom'le, sa se relaxeze...Normal ca nu sunt un sfant dar pe mine nu ma prinde chestia asta.Poate am altele, inca nedescoperite insa cu fumatul cum ar zice romanul nu le am decat ocazional.Nu pot insa sa uit de "aroganta" pe care am vrut sa o fac anul trecutcand am tras un pic dintr-un trabuc (e ieftin nu muriti) si era sa cad din prima jos de la al 2-lea fum.

Eu nu le sudez si din pricina faptului ca fumul nu face bine la ten si de ce sa mint, nici nu am timp.Prietena mea insa a fumat/fumeaza inca si chiar mi se pare cool in sine daca ii privesc viciul in modul, ca pe un tabiet.Cu toate ca uneori mi se pare ca e mai senzuala cand fumeaza, ca o turcoaica ducandu-si tigara la gura cu unghiile ei multicolore.Tocmai ca e sexy, dar tot miroase a tabac, asa ca chiar inainte sa ne despartim si-a procurat o tigara electronica.In opinia mea, tigara electronica e mai practica, e mai ok ca cea clasica.Ideea e ca nici ea nu era o fumatoare inraita si ii placea sa faca pe "bad girl", asa ca si ea a renuntat.Sfatul meu e unul singur, ori renuntati la fumatul clasic ori treceti pe tigari electronice datorita faptul ca eliminati astfel o parte din discomfortul pe care il provocati celor din jur, iar unii zic ca e si mai sanatos.Asadar astazi va recomand un site tigariieftine.ro, de unde puteti sa va luati toate dracoveniile chiar si pentru un nefumator sau fumator ocazional ca mine aratat tentat.Pretul pentru o tigara electronica e relativ mic :) in comparatie cu pretul tigarilor clasice.Aveti si arome, de la Wisky pana la RedBull si alte minunatii.E si la latidudinea voastra.Fumatul nu e o sinucidere lenta cum zic filosofi, e doar un viciu ca si cafeaua sau depedenta de facebook.


Ah si inca ceva, o tigara si un Pink Floyd?Fosta mea prietena mea era rockerita, eu nici nu rock-ul nu le am prea tare.Hai sa zicem o muzica buna..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.