sâmbătă, 2 martie 2013

Fa ceea ce iti place. Uita de bani

Dragi prieteni, dupa cum bine stiti sunt student, anul I si am trecut cu bine peste prima sesiune de examene. Am ales un drum anevoios, acela al studierii stiintelor socio-umane. Si, imi plac ceea ce fac, imi place psihologia insa intr-o lume atat de materialista parca nimic nu iti mai asigura succesul, nici macar increderea in tine, pentru ca stiti si voi...Traim in Romania si sunt job-uri putine si slab platite. In general in Romania problemele oamenilor sunt:nu sunt sanatosi, nu au bani, sunt singuri. Astea is probleme fundamentale ale existentei lor. Primul pas in intemeierea unei familii, e sa ai un job bun si o prietena. Da, eu nu am nici job si nici prietena momentan. Insa nu sunt trist. Stiti de ce?

Pentru ca fac ceea ce imi place! Un lucru greu de zis, insa daca nu faci ceea ce iti place, banii se duc usor si in final ramai cu dezamagirea, esti nefericit de exemplu daca lucrezi in menaj la batrani in Italia, si ajungi acasa si un doi banii is gata. De aceea, multi oameni vin din strinatate cu sechele psihice, fiind si alte elemente pe langa asta... Am mers pe la bunici, am vazut ca taranii tineri, care au pamant, animale traiesc bine, chiar foarte bine. Insa toti am putea face zootehnie? Eram acum 2 luni pe un chat, in care se discuta de lumea gri a HYIP-urilor (ponzi schems), multi erau suparati pentru ca luasera o teapa neasteptata. La care am zis eu...Trebuie sa iubesti industria, esecurile ei, succesurile, inclusiv teparii, pentru a putea scoate mai bani din ea!

Nu te invat cum sa faci bani!Fa ceea ce iti place.

Sursa Poza:consumatorul.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.