vineri, 22 februarie 2013

Steaua - Ajax. O calificare plina de amintiri!

Dragi prieteni, seara de ieri nu anunta nimic special pentru mine, fiind o seara banala. Sunt stelist de mic, fotbalul a fost mereu una dintre pasiunile mele, pana m-am scarbit de figuri si vedetisme, declaratii hazardate ale conducatorilor. Calificarea echipei mele de suflet, meciul Steaua - Ajax mi-a adus pentru o clipa aminte de inceputul adolescentei mele, ba chiar am mers mai incolo, in vremurile cand nu ma puteam ridica din pat dimineata sa merg la scoala si eram in ciclul primar. 

Era vremea in care Pro Tv mai difuza meciuri si in pauza erau din greu reclame cu Alexandrion, Metaxa...Erau alte vremuri, inca bateam mingea pe maidan, purtam vara de vara o pereche de adidasi jerpeliti si nu ratam nicio ocazie sa bat lobda. Pe vremea aia inca il iubeam pe George Becali si nu stiam ce inseamna cuvantul politically correct. Mi-am adus aminte de sifonul cu sirop din zilele de vara, poate de ultima generatie de invingatori crescuti langa coltul blocului care plangea la meciurile importante ale echipei favorite.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.