sâmbătă, 9 februarie 2013

Recomand sevenstudio.ro

nunti baia mare
Am un prieten, care la randul lui are un prieten, care are nevoie de un favor. Prietenul, prietenului meu sa ocupa cu filmari nunti baia mare si omul o face la un nivel profesionist din cate am vazut eu. Are un site pe internet, adica sevenstudio.ro unde puteti vedea mai multe detalii daca deveniti interesati dupa ce imi ctiti articolul.

Mereu am apreciat micii interprizatori, care nu au nici MBA in afaceri, dar care au pus pe roate un mic biznis. Am citit recent intr-o fituica de scandal, ca fiul cel mic al lui Adrian Nastase si-a deschis propria afacere, o cabana in Poiana Brasov. Dupa anii de studii in strainatate acesta a invatat cum sa  vanda vin fiert, mancare traditionala and co.

Pai daca printisorul Andrei Nastase dupa inalte scoli, si-a deschis o crasma, o bodega, baiatul asta care un biznis cu filmari nunti baia mare e deja un Bill Gates, ca tot vorbeam inainte de el. Tipul nostru ofera servicii complete, fotografiat, filmat si eu il sfatuiesc sa faca asa fel incat sa ia pe langa el si un cantaret de populara ca serviciile sa fie complete...

Mai mie nu imi plac nuntile, dar tata a fost prin Baia Mare la nunti in tinerete, ca pe acolo si-a facut armata. Eu is mai individualist, iar mie mi se pare ca toate restaurantele din Romania, au cam acelasi meniu.A m avut o nunta in familie anul acesta, (sa traiasca unchiu M.) iar mancarea a fost pur si simplu banala. A fost ok, gustoasa, consistenta, dar atat. Cam mancarea aia se face si la botez si poate pomelnice. Nu avem noi asa o traditie gastronomica pentru nunti.Poate in Baia Mare e ceva diferit, habar n-am.

E important ca detaliile astea importante ca fotografiatul, filmatul, mancarea bine piperata sa iasa bine. De aceea dupa cate am auzit, dupa cum arata site-ul studioului profesionist, vorbim de sevenstudio.ro, acestia va garanteaza cele mai bune servicii si o seriozitate la inalte cote.

Sincer sa fiu, am observat ca in ultima vreme majoritatea asteapta pana la 30 ani sa se casatoreasca. Celor care sa mai casatoresc le recomandam Seven Studio, in special celor care fac nunti in baia mare , iar celor deja casatoriti casa de rahat ca sa nu-si bage soacra nasul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.