marți, 22 ianuarie 2013

Cat costa un vandal eco

Desi in viata persoanla obisnuiesc sa mananc multe produse eco, nu pentru ca locuiesc in varful blocului si am bani grei sa merg la magazine ecologice ci pentru ca ma aprovizionez weekend de weekend cu produse ecologice de la bunci, de data asta vreau sa vorbim despte toaletele ecologice si chinurile prin care trec in parcurile tarisoarei....Din pacate la tara nu au toalete ecologice!

Da, cititi bine, vorbim despre toaletele alea din parcuri, care in majoritatea cazurilor sunt vandalizate de persoane teribiliste, vandali eco cum le zic eu, care uita rolul celor 7 ani de acasa.Ma plimbam azi in parc cu un prieten, cand am vazut un tanar, care poate fi catalogat si roacker latos, care dadea de zori cu picioarele intr-o toalete ecologica, uite, cum e asta de aici http://www.ibra.ro/20-toalete-ecologice-sebach ... L-am abordat dupa ce sa mai calmat, oferindu-i o tigara si l-am intrebat cateva chestii folosind nefolosind limbajul murdar al roackerilor:De ce dai cu picioarele in toaleta ecologica?Tu iti faci necesitatile fiziologice cand vrei tu si unde vrei?....Ce credeti ca imi raspunde roackerul?....Ca de ce il iau la rost, ca el se pisa pe tara asta de rahat, ca el are Cambridge-ul, ca stie limba Engleza foarte buna si el o sa emigreze ca e satul de comunisti.

Tipul a plecat in graba tragand din tigara ca doar nu era sa astepte jandarmii.Am ajuns acasa si zic hai sa vad ca costa o toaleta ecologica dinasta...se gaseste peste tot im parcuri, in santierele care folosesc locuinte modulare etc.Stiti cat costa una bucata de  toaleta ecologica sebach?3 000 lei...Iarasi nu ii inteleg pe cei care cu tuburi de spray colorate merg si scriu pe tomberoane Gigi + Aneta =  Iubire.Totusi nu am de ce sa ma mai mir.Am vazut asemenea inscriptii si in apropierea unor vestigii cultural-istorice romanesti.Cetatea Neamtului, Sarmisegetusa (unde apropo au daramat nu stiu ce chestie sa faca parcare).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.