sâmbătă, 8 decembrie 2012

Undeva prin 2008



Cum e dupa marele boom economic din 2008?
 
A fost o perioada in Romania in care dupa revolutia din 1989, a curs lapte si miere…Perioada aia a fost undeva prin 2008, cand daca aveai 2 m de pamant vroiai sa scoti o avere din el, iar daca iti mureau parintii si primeai mostenire un apartament, o casa sau un teren bine plasat, te faceai om pe viata cu banii, de nu mai mergeai la munca pentru 7-8-10 milioane.Bula asta economica a fost in principal datorita cresterii pietei constructiilor, care au alimentat intr-un fel economia dar au si asigurat un numar de locuri de munca pe santier.Vedeai prin 2008 masini pline de matriale de constructii, incarcate cu baloti de caramida, cu saci de ciment.Vedeai anunturi gen Inchiriez buz suceava, masina cu care sa iti transporti materialele de constructii in Cucuietii din Deal.

Tin minte ca se si exportau masini mari din afara, buzuri second hand, tractoare si alte chestii.Eu in perioada aia mi-am revenovat casa parinteasca si am folosit un buz ca sa imi transport materialele de constructii undeva intr-un loc uitat de lume.Mi-am luat si o betoniera si m-am apucat de treaba.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.