marți, 2 octombrie 2012

Se apropie Craciunul

Ho..ho..ho dragi prieteni.A trecut mult timp de cand nu am asteptat cu emotie Craciunul.Am devenit mai cainos, mai lipsit de empatie odata cu trecerea anilor, pe scurt m-am maturizat.Insa anul acest parca simt ceva acolo in inima mea ca asteapta cu nerabdare Craciunul.Nu pentru cadouri si mancare ci pentru atmosfera.Poate devin mai bun si brusc copilul din mine o sa inceapa sa daruiasca celorlati si imi recapat din entuziasmul cu care traiam viata si il asteptam pe Mos Nicolae si Mos Craciun.

Am fost mai devreme la magazinul din fata blocului, care e plin deja de beteala ieftina si tot felul de bomboane, dulciuri care asteapta sa fie cumparate de parinti si puse sub ghetutele copiilor de Mos Niculae, alaturi probabil de ceva jucarii sclipitoare.Se apropie Craciunul...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.