vineri, 19 octombrie 2012

Reintoarcerea la mass-media si real

Nu am postat in ultimul timp foarte mult pe blog...M-am limitat la chestii personale pentru ca am considerat ca unele subiecte din mass-media romaneasca nu fac decat furtuna intr-un pahar cu apa.Am inceput si facultatea, deci sunt mai ocupat.In ultimul timp asistam, la falimentul presei scrise, al ziarelor (din toate punctele de vedere, moral, financiar) si treptat, treptat dupa bacalaureat m-am deconectat de la ziare si am urmarit tot mai rar ceea ce se discuta si in mass-media.Adica, am fost atat de epuizat incat am zis gata/stop am nevoie de o pauza de gandire...

Insa de cand sta sa dea bruma si e mai rece afara petrec mai mult timp in fata calculatorului asa ca am mai multe de povestit.Dupa ce am vorbit de rata de absolventi de studii superioare, facultati private, indice eurostat si chiar eu am inceput o facultate privata, am mai multe de scris.

---- Continuare Maine

Dupa cum spuneam, reintoarcerea la mai vechile mele hobby-uri, la zappat telecomanda si la rasfoitul online al ziarelor ma face sa am senzatia de deja-vu.Aseara am vazut ca se comenta le televizor nu stiu ce stenograme cu Blejnar si Elena Udrea, insa subiectele tari din ultima perioada sunt doua la numar.Candidatura lui Gigi Becali pentru un loc de parlamentar din partea USL si scandalul in care e implicat Corneliu Vadim Tudor.De cateva minute am vazut online inregistrarea in care Vadim se injura ca la usa cortului cu Mariana Zavoranu si am ramas cu un gust amar, cum poate un om atat de destept si cu o educatie aleasa sa aiba asa mari probleme de comportament?La fel ma gandesc cum Gigi Becali e atat de idiot incat sa creada ca o sa aiba o viata lunga in Partidul National Liberal?

La fel ma intrebam cum poate o persoana ca Ecaterina Andronescu sa propuna o enormitate numita bacalaureat diferentiat?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.