joi, 13 septembrie 2012

Moldoveni si Moldovence frumoase

Eh, dragi prieteni a venit vremea sa vorbesc despre prietenii mei moldoveni.In general despre moldovenii din Romania dar si de moldovenii de peste Prut.Am auzit in ultima vreme la televizor atatea lucruri despre Moldova, regiunea de S a tarii cu orasele mari precum Iasi, Suceva, Neamt, Vaslui incat poate e bine sa va zic cum vad eu regiunea asta istorica a tarii noastre, destul de saraca din nefericire.Sunt multe clisee si va intalniti mai ales cu ele in jurnalul de la 5 cand vedeti ca, un oltean din nu stiu ce sat din Craiova si-a violat nepoata, o moldoveanca din Suceava si-a abandonat de exemplul copilul sau tot felul de stiri care fac tot feluri de generalizari.Nu am fost de multa vreme in Iasi, mie dor sincer sa vizitez Palatul Culturii, sa merg la Sf. Paraschieva sau la Trei Ierarhi.Moldova desi e o zona destul de saraca, condusa de o mana de oameni care isi impart puterea intre ei e foarte frumoasa.Moldovencele sunt rosii in obrajori si seamana parca cu rusoaicele.Moldovenii de peste Prut, sunt oameni foarte corecti sau cel putin am intalnit eu, doar oameni corecti.Suceava Live e unul dintre portalele care descrie foarte bine ceea ce se intampla in zona de care vorbeam, un portal de stiri dragut care are nevoie de linkuri ca sa prinda putere pe web dar si de cititori.

Am inserat chestiile de mai sus pentru ca in ultima vreme ma feresc de generalizari si parari preconcepute.Voi ce ziceti?Vreti sa vedeti niste moldovence frumoase si bune la corp si suflet? :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.