marți, 16 octombrie 2012

Despre Gigi Becali si PNL


Politica e o femeie usoara.Ideal, crez, cinste, onoare sunt cuvinte care nu isi au loc in scena politica romaneasca, iar daca extindem sfera, nu isi au loc in tara asta plina de ipocrizie.Sunt practic simple mireseme de parfum, intr-un mediu intoxicat cu balegar.Dovada a ceea ce spun eu mai sus sta practic si in desfasurarea ultimelor zile, acum cand asistam la maximul de atentie acordat acestui crescator de animale fara bun simt, Gigi Becali, mai nou membru si candidat al PNL pentru Camera Deputatilor.Dupa cum am spus in primele postari pe acest blog, sunt unul dintre votantii fideli ai Partidului National Liberal, la fel ca si parintii mei si o groaza de prieteni, oameni educati, care se identificau pana acum cu politicile economico-sociale promovate de acest partid.Am tot asteptat sa promoveze ceva in ultimul timp, insa vad ca lor le arde de alde Becali, de alde Voiculescu si USL...

Ce dracu' sa mai merg la vot?Dupa "alianta" asta PNL - Gigi Becali sunt fericit ca oameni precum Corneliu Coposu au trecut in nefiinta.

sursa poza:9am.ri

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.