luni, 10 septembrie 2012

Despre Dacia 1310 tractari si Logan Scala

Au trecut vremurile in care tata avea o Dacia 1310 fabricata in 91', proaspat bagata in reparatii la tinichigiu undeva dupa 7-8 ani de folosinta.Imi amintesc si acum cu nostalgie de drumurile facute la munte, de problemele care le intapinam vara cu incalzirea motorului, de "datul borcanului pe afara", de multele probleme care le avea la "batranete", cand familia avea mai mare nevoie de ea, iar ea mare nevoie de o reparatie capitala sau de o vacanta undeva intr-un remat cu vedere la containerul care urma sa o duca la pachet in china/japonia sau oriunde unde exporta romanii fier vechi.Nu o sa uit multele aventuri la care am luat parte ca pasager in partea din dreapta...Imi amintesc foarte clar si acum cand intr-un concediu in Moldova materialu tehnic a cedat si am intrat fara frane intr-un sant, dupa ce prealabil rotile s au blocat si eram foarte aproape sa "ne pupam cu un tir".Imi aduc aminte si acum ca la fiecare munte urcat cautam in agenda telefonului "tractari auto suceva" sau tractari auto brasov, dupa caz si caz...Mai greu era cand ne aflam prea departe de X si prea aproape de Y, locuri unde nu puteam apela nici la tractari.

Ideea e ca dupa o perioada am reusit sa strangem niste banuti la ciroap si ne-am cumparat o Dacia Logan argintie cu clima bizonica.Dintr-o data zgomotul motorului disparuse, nu mai aveam nevoie nici de numere de la tractari auto sau de dese vizite in service-uri.A trecut ceva timp, iar in anul de gratie 2012 vad ca apar primele poze spy cu viitorul Logan Scala.Regret totusi sunetul motorului turat la maxim, mirosul de benzina pe care il simteam cateodata in vechea Dacia 1310, insa cu siguranta nu regret platforma de tractari auto care a diminuat in 2 randuri bugetul familiei, stricandu-ne totodata concediul.Deabia astept sa vad cum se comporta la drum lung noua Dacia Logan Scala.Pana una alta va urez drum bun, fara incidente si fara tractari auto.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.