vineri, 24 august 2012

Cosuri cadouri


Nu stiu daca voi obisnuiti sa oferiti cadouri sau cosuri de cadouri celor dragi, insa eu sunt genul de persoana careia ii place sa fie surprinsa si care primeste cadouri si daruieste cu drag semenilor.Uneori desi nu obisnuiesc sa daruiesc cadouri senzationale, prefer ca un sms de felicitare sa fie insotit de o mica atentie, de exemplu o tableta de ciocolata mica dar surprinzator de buna.Atunci cand daruiesti cadouri consider ca nu conteaza cantitatea ci mai ales calitatea, insa nu prea as vrea sa intru in chintesenta acestui paradox.Trebuie sa recunosc ca au fost vremuri in copilarie in care asteptam cu nerabdare cadourile de craciun, cosul cu portocale, ciocolata, banane, turta dulce...

Acum dupa ce m-am maturizat am trecut la un alt nivel de intelegere si de apreciat al cadourilor.Se intampla ca de multe ori imi vin idei de cadouri personalizate, astea fiind momentele in care ofer un maus pad personalizat sau o cana.Am observat in ultimul timp ca si firmele mari de sarbatori in general, de craciun, ofera cosuri cadou cu:ciocolata,vin,wiskey,foie gras,panetone si tot felul de branzeturi.Cate firme din Romania oare isi permit sa ofere cadouri business personalizate sau cosuri cadou pentru craciun?

Daca tot am deschis cutia pandorei, inspirat fiind de un mail venit de la http://www.gourmetgift.ro , companie foarte serioasa care ofera posibilitatea alegerii unor cosuri cadou online si al carei client sunt intr-un fel in mod indirect...va indemn ca si anul acesta sa intrati in lupta pentru obtinerea unui cos de cadouri craciun 2012 in perioada 18 august 2012 – 01 octombrie 2011.Pentru detalii suplimentare va invit sa vizitati http://www.gourmetgift.ro

Sursa poza:gourmetgift.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.