miercuri, 25 iulie 2012

Eu vara as vrea sa dorm


Urasc vara, caldura, transpiratia, senzatia de molesala si inconfortul provocat de lipsa unui somn odihnitor.Urasc sa ma trezesc transpirat, obosit, urasc tantarii si tot de inseamna vara!Avem totusi parte de o vara interesanta, poate o vara cum nu am mai avut de ani de zile.Dupa o iarna revolutionara si puternic animata, vara asta e si ea la fel de plina de evenimente.Pana una alta, trebuie sa va spun ca m-am inscris la facultate, ca ma gandesc cum sa castig un ban cinstit si imi fac planuri de viitor.Desigur, mai sunt momente si au fost pana acum in care am fost demoralizat si am zis "la dracu cu Romania si cu viata asta", insa se pare ca indiferent de toate viata se scurge, merge inainte.Anul asta a fost unul greu pana acum, iar vara asta caniculara ma doboara de-a dreptul.Sunt un somnoros mai mare decat Crin si astept cu nerabdare o ploaie de vara ca sa se racoreasca atmosfera..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.