vineri, 22 iunie 2012

Una dintre placerile vietii

Ii raspundeam unei cititoare intr-un comentariu ca sunt putine placeri in viata.Adica, daca incepi de la o varsta frageda cu unele chestii si cu excese si sanatatea te cam lasa (la mine a cedat stomacul) si mintea ti se cam coace intr-un fel aparte.Nu am fost pana acum in viata asta un baiat total, un macho, un casanova si nici un petrecaret care a ascultat pana dimineata manele.(mai degraba kazi ploae si c.t.c)

Altele le-am avut eu...

Asa ca o sa schitez mai jos caracteristicile unei femei care te nauceste (cel putin pe mine) si pentru care ai pleca de acasa in sort si adidasi.

De Diana Dondoe, de Madalina Ghenea - nu am auzit de ea nimic pana la interviurile lui Mihai Gadea.Diana Dondoe e o femeie, care cel putin mie imi da senzatia de deja-vu...Parca are cate ceva din toate fetele pe care le cunosc.Ciudat...Aerul retro, cuvintele alese iti delecteaza sufletul si simturile.Cel putin eu iubesc femeile si le respect, ele pot da nastere unui copil, fara ele continuare speciei nu ar putea exista, insa eu nu consider ca toate romancele sunt frumoase.Nuditatea sexuala ma deranjeaza, ma scarbesc cand vad fete care injura sau fumeaza Marlboro din pachet (nu au nici macar o tabachera).De mancat seminte nu mai zic...

Deci prima pe lista de placeri ale vietii:"femeia puternica" sau "femeia-copil-mister" (ca tot am citit Enigma Otiliei)

Sursa foto:nakedbrands.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.