miercuri, 20 iunie 2012

Sa ne hidratam

Dupa cum spuneam ceva mai devreme, 1 articol mai jos, astazi am sustinut si proba de competente digitale, proba integranta a examenului de bacalaureat, care nu prea conteaza, deoarece se acorda "calificative".A fost extrem de cald, calculatoarele incinse, picioarele fetelor ascunde sub fuste scurite si fruntea mea asudata de timpul scurt de rezolvare a subiectelor.

Am facut prostia ca nu mi-am luat nicio sticla de apa cu mine, asa ca si la noapte o sa visez tot sticle frumoase de plastic de apa proaspat scoase din frigider...ca asta de mai jos de exemplu.


Mai intai trebuie sa stim ca organismul uman are nevoie de 2 litri de apa pe zi, insa in anotimpul cald aceasta cantitate creste un pic datorita caldurii, a apei eliminata prin sudoare.

Atentie insa, apa e apa.Cum am invatat la stiinte cand eram mici "incolora,insipida....".Cafea, alcool-ul cu toate ca ne dau energie ne deshidrateaza si mai mult, iar de mentionat este si faptul ca apa rece nu esti nici ea recomandata, iar iluzia este falsa ,"apa rece nu ne racoreste" la fel de bine ca "ceaiul cald" de exemplu, care este mult mai bine asimilat de organism.

Apa minerala este mai buna decat cea plata datorita faptului ca, contribuie la asimilarea mineralelor din organism eliminate prin transpiratie.Eu personal vara beau ceai de urzica, care contribuie si la refacerea tenului dar si la o dezintoxicare a organismului.

Culoarea urinei este un bun indicator al consumului de apa in organism din care ne putem da seama daca suntem dezidratati sau nu.O urina inchisa pot insemna ca organismul nu functioneaza tocmai cum trebuie.

sursa poza:.cronicadeiasi.ro/stiri/nationale-externe/AQUA-Carpatica-a-strans-40.000-de-semnaturi-pentru-Voteaza-Legea-Apei/18540

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.