duminică, 10 iunie 2012

Nu politica.

Eh viata e misto uneori, alteori e mai trista.Stiti cum se zice;un strat de miere iar apoi gustam din acelasi borcanel un strat de rahat.... turcesc.Personal eu nu mai am nicio speranta in ceea ce priveste viitorul politic al tarii mele.Nu...cand nu se poate, nu se poate.Cand nu mai exista nicio speranta si sincer nu mai exista o speranta pentru o redresare rapida prefer sa raman in afara jocului si sa imi vad de ale mele.

Personal ma simt dator fata de cititorii mei sa scriu de rezultatele votului din aceasta zi.Nu am nici un motiv sa fiu happy dar nici trist.Contextul socio-economic ne poate aduce rapid in realitatea pe care o ignoram si anii 2008 nu o sa mai vina prea curand :)

Degeaba discutam de situatia politica actuala pentru ca totul se poate schimba foarte rapid.Personal, nu am nici un fel de asteptari din partea USL si nici nu consider ca totul o sa fie ok in perioada urmatoare.

Realitatea e ca 70 mii de adolescenti absolventi de liceu au preferat somajul in loc sa incerce sa promoveze BAC-ul.Viitorul se arata sumbru iar alegerile locale de astazi le consider o pata pe imaginea Romaniei.

Poate voi o sa ziceti ca sunt pe fir cu Basescu sau un securist junior.No...nu aveti dragi roman nici un motiv de bucurie.Emisiunile de la TV din seara asta nu sunt pentru voi.Frumos e ca vine vara :) Si daca e vara avem si un trai mai eco.

sursa foto:politicabroastei.ro/wp-content/uploads/2012/06/politica1.jpg

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.