sâmbătă, 19 mai 2012

Librarie


Daca m-ar intreba cineva, acum dupa 4 ani de filologie ce am invatat sa fac as raspunde sec;sa filosofez.Sa vorbesc despre literatura romana, despre istorie, despre religie, geografie si haide sa zic si politica/sociologie.Nu mi-am cumparat foarte multe carti, pentru ca am un mare defect;incep 10 carti deodata si termin 5 sa zic.Nu vreau nici sa par un carturar retras care practica cititul de performanta dar nici un necizelat care nu a deschis o carte in viata lui.

Mai nou, dupa cum va spuneam, am renuntat sa citesc NLP si alte chestii mai mult sau mai putin empirice sau filosofice si am inceput prin a arunca o privire peste vechea mea biblie cu imagini, primita cadou de la un unchiu preot.Am luat de asemenea la rasfoit majoritatea cartilor pe care nu le-am terminat sau peste care am trecut cu vederea.

Se spune ca orice om care nu citeste biblia nu este un om cult in adevaratul sens al cuvantului.Am citit despre doctrinele biblice sau filosofice, o vreme am zis ca o tin pe "asta cu deismul".De curand am dat peste o librarie crestina si am fost placut surprins de ce carti am gasit.E drept ca nu am vazut bestsellere dar am intalnit o gramada de carti pe care as vrea mare sa le rasfoiesc.

E drept ca eu sunt poate un crestin mai idealist, nici pe departe sa fiu un habotnic (urasc habotnicia, dusmania, ura de clasa) din societatea romaneasca si mai ales promiscuitatea si saracia.Am vazut in aceasta librarie crestina multe carti frumoase, care nu au neaparat de-a face cu religia ci mai ales cu buna crestere, dezvoltarea frumoasa a unei familii si cresterea armoniasa a unui copil.

Asadar consider ca merita sa va comandati carti dintr-o librarie crestina.Nu trebuie neaparat sa fiti un cititor ahtitat.O sa gasiti repede carti care in continutul lor cuprind atat chestii interesate despre cultura romaneasca in comunism, dizidenta sau carti dedicate pasionatilor de istorie, mai ales de perioada bizantina.

Doamne ajuta-ne sa traim in armonie, demnitate si sa nu ne pierdem identitatea nationala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.