duminică, 29 aprilie 2012

Vine vara bine-mi pare


E o vreme incredibil de frumoasa afara, insa raman la ideea ca e mult prea cald pentru luna mai.Sunt parca nostalgic dupa frigul iernii, insa totodata imi dau seama ca bate la usa mult asteptata vacanta de vara.

Simt miros de flori, parca vad fete usor dezgolite care isi fac vand cu evantaie in parc si ma gandesc la ce oferte de sejur sa aleg in vacanta asta?Parca as merge in Franta, insa nu am langa mine persoana potrivita, iar zi de zi cand sunt stresat cu scoala caut oferte excursii ieftine si circuite din tara noastra si nu numai.Nu sunt genul care sa mearga in tabere, nu sunt genul nici care sa prefere excursiile ieftine dar nici cele mai scumpe.

Pana una alta visez.Pana la urma sunt prea sarac sa aleg Australia, Tasmania.
Muntenegru, Croatia mi se par prea banale.Sa aleg Rusia?Sa vad comunismul la el acasa?

Spuneti-mi voi ce oferte sejururi si circuite sa mai caut si ce imi recomandati din propria voastra experienta.In cine aveti voi sa incredere, sa va programeze cele mai importante zi din an mai ales ca au aparut o groaza de agentii care promit marea cu sarea.Probabil voi stiti deja ce agentie o sa folosesc mai ales ca pot sa imi rezerv locuri direct din fata calculatorului.

E simplu sa incepeti sa visati frumos.Go to google and search "oferte sejur".Personal eu am mare incredere in agentia cu care o sa calatoresc.Va sfatuieti sa o alegeti si voi!Poate ne intalnim astfel mai usor si in offline.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.