sâmbătă, 7 aprilie 2012

Curs de orientare profesionala

Titul poate fi socotit ca pe jumatate fals.Articolul asta isi propune sa vina in ajutorul colegilor mei elevi care termina liceul, care realizeaza in prag de BAC ca nu stiu sa faca mare lucru i(nclusiv eu) si prin urmare nu au o directie clara pe care sa o urmeze in viata si nici un lifestyle care sa ii indrepte spre ceva productiv.Personal eu sunt pe filiera "umanista" si ieri cand imi pregateam unele comentarii la romana mi-am dat seama ca e grav.Grav dom'le grav, pentru ca tot ce scriu eu e ca o mancare fara condimente.

De ce e grav?

Pentru ca nu am pic de creativitate, pentru ca tot ce am facut pana acum in liceu seamna cu citirea/invatarea unor cuvinte din dictionare si mai ales cu insusirea unor cunostinte generale.Practic nu am invatat nimic "concret" care sa ma ajuta sa imi dau seama daca o sa muncesc cu mainile sau o sa stau cu picioarele in apa rece pana imi geme organismul de creativitate.

Am stat m-am gandit si mi-am adus aminte ca acum cateva saptamani am vazut un clip motivational excelent realizat de Pera Novacovici si pe care vreau sa il impartasesc si cu voi.




P.s:

Chestiile astea de dezvoltare personala nu sunt asa simple.Multora li se poate parea gargara, insa trebuie digerate si mai ales vizionate in momentul potrivit, ca sa poti sa iti dai seama pe unde esti tu ca om si pe ce drum mergi.Sistemul educational romanesc e varza, iar ca sa poti sa faci fata pretentiilor societatii uneori trebuie sa cauti "adevarul" si "cheita catre succes".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.