duminică, 11 martie 2012

Romanii nu isi merita soarta

Fuck this world!Dupa cum va anuntasem intr-un post anterior efectele crizei se fac abia acum resimtite si la mine in familie.In fine, eu poate eram si inainte un privilegiat si inca sunt, astfel incat nu prea am motive sa ma plang.Stand asa si hoinarind pe internet, ascultand muzica, imi vine in minte o intrebare:

Pentru ce?Pentru ce toata criza asta?Pentru ce democratia asta, pentru ce oamenii inainte au fugit de canal si acum fug de banci/probleme financiare?

Personal nu cred ca proletariatul are misiunea istorica de a prelua puterea de la burghezie, dar cred ca pula mea, romanii au suportat indeajuns nedreptatile istoriei.Daca e sa ma uit la oamenii din jurul meu, daca e sa fac o comparatie intre Romania de acum si perspectiva vietii lor in 2008 ma ingrozesc de cenusiul din viata multora.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.