marți, 21 februarie 2012

Presa de altadata

Majoritatea articolelor mele de pe blog au la baza un subiect dezbatut la TV sau o stire aparuta in presa scrisa.Ei bine de unde mi-a venit ideea sa vorbesc asa un pic cu nostalgie despre presa/mass-media vizuala si mai la sfarsitul articolul despre internet?Totul a inceput in mintea mea aseara cand il vedeam pe Mircea Badea mai reliast ca niciodata, adica in momentul/momentele din ultimul timp in care se lupta cu colegii de breasla care se cred, se considera sau sunt jurnalisti.Cu toate ca la cei 12 anisori ai mei de scoala mai zbughesc greseli gramaticale si poate si de pronuntie privesc cu o tristete chiar dezamagire starea actuala a presei (haide sa zic clar a ziarelor) si mai apoi a continutului emisiunilor TV.

Pe vremea cand eram inca pusti si mai dadeam cu puta in nisip nu intelegm anumite mecanisme.Visam la internet, mi se parea o prostie abonamentul la Adevarul, ziarul care ii venea lu' tata zi de zi acasa si mai ales vroiam cat mai multa nuditate, atat sexuala cat si non-sexuala.


Ei dragii pustiului cu timpul am crescut, poate in unele cazuri m-am dezvoltat precoce si incep uite ca prin minune sa tanjesc dupa clasicele ziare, sa fiu satul de curvele care nici macar nu recunosc ca sunt dame de consumatie.Nici George Becali, sau Nea Gigi nu imi creeaza mai multa fericire, iar de Vadim deja imi e mila pentru ca ii apreciez inteligenta.Saturatia e deplin inteleasa, cand mananci in fiecare zi rahat turcesc deja de la un timp evoluezi si vrei ciocolata africana.

Pe de alta parte, imi dau seama tot mai mult ca si presa scrisa si audio-vizuala e o industrie, asadar mai inteleg unele fugi dupa raiting.Personal la TV mai urmaresc:

- Sinteza Zilei
- In Gura Presei
- Vrei sa fii miliardar mai nou milionar

In ceea ce priveste internetul si gazetele de WeCeu nu lipseste cancan, libertatea, click si ca sa mai vad cat de fericiti sau tristi sunt romanasii nostri, viatadecacat.net.

Citesc cu nesat anumite bloguri si consider binevenita retragerea lui Vali Petcu.In calitate de analisti politici imi plac Bogdan Chiric si nea Mugur Ciuvica.Cam atat, restul e gargara ieftina si de multe ori e bine sa inchizi TV-ul chiar si cand dormi.Inclusiv Dana Grecu mi se pare lde multe ori ipsita de continut in discursurile sale...

Romania TV si RTV.net e o penibilitate, domeniu a fost luat 10 mii de euro tin minte.Iar Realitatea Tv nu mai e un post de stiri care sa te introduca in atmosfera BREAKING NEWS.Singurul post care se mai pastreaza viu e Antena 3.Ah si sa nu uit, daca vrei nuditate multa si sex cu fotbalisti vizitati sport.ro, parintele tabloidizarii sportului romanesc pe internet.


De asemenea imi e dor de mirosul hartiei slabe de ziar, de fosnetul ei si de faptul ca niciodata nu puteai sa citesti comfortabil.Da totusi era frumos si nu era atata cacat...

De vazut emisiunea de aseara in care Mircea Badea ii raspunde lui Cristian Tudor Popescu ... Ca deh...de la el am plecat in scrierea articolului.




Ingineru' CTP e tot mai rupt de realitate, parerea mea.A voastra?Badea e pe linia lui anti-sistem...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.