vineri, 17 februarie 2012

Pasarea pe limba ei piere



Ei dragii pustiului eu am lipsit cateva zile deoarece am fost racit, insa in zilele astea, timp in care am deschis foarte putin televizorul am observat un lucru interesant.Razboinicul luminii, alde Gigi Becali a pierdut din sprijinul televiziunilor.Poate e impropiu spus "a pierdut din sprijin" insa pute de la o posta manipularea.Faptul ca Antena 3 (deocamdata la ea ne raportam ca asa e sa fie) nu a pomenit de faptele de vitejie ale acestui prea mare voievod al fotbalului si politicii romanesti imi da de banuit.Ori nu mai face audienta ori a devenit un Corneliu Vadim Tudor, adica o persoana non-grata.Ma intreb eu asa ca tanar, are vreo legatura cu declaratia:

„Mi-a fost scârbă când am văzut că mii de români au ieșit în stradă ca să-i ia apărarea unui arab împotriva președintului Traian Băsescu. Chiar dacă ar fi greșit Băsescu, n-ai voie să-i iei apărarea unui arab. M-am uitat cu scârbă la televizor. Mi-e scârbă de românii care au ieșit în stradă. Arafat să se ducă la el în țară, la arabi, acolo! Cum să țin cu un arab împotriva președintelui țării mele? Să nu mai pună ministru arab în viața lor”

De asemenea faptul ca RTV (ROMANIA TV) sau cum zice MirceaBadea, GHITA SRI i-a promovat faptele de vitejie ma face sa cred ca nea Gigi, are dom'le o misiune, cum spera el demult sa primeasca, sacrificandu-se pentr neamul romanesc, precum un miel pe rug.

Gestul sau de voluntariat e ok, ii e caracteristic, insa personal urasc slugarnicia de care a dat dovada prin declaratia citata mai sus si de asemenea sunt curios de ce Antena 3 nu a mai scos o vorba despre el.A schimbat oare tabara?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.