joi, 2 februarie 2012

Ger de crapa .. oamenii

Frigul asta pe mine cel putin ma "sufoca".Am buzele crepate, desi pare ciudat m-am ras in cap tocmai pentru ca nu mai suportam sa transpir si apoi sa ies de la caldura in frig si invers.Dimineata e crunt, cand o iau spre scoala...

Haide sa vedem ceva sfaturi care sa ne faca viata mai usoara.

- imbracaminte groasa, dar nu in asa fel incat sa ne impiedice mersul, deplasarea comfortabila a membrelor (aici stau prost, renunt la ghete trec pe pantofi)
- consumati multe lichide insa nu foarte fierbinti (aici stau bine)
- evitati alcool (as zice si fumat dar sa fie, doar alcool)
- medicii zic, legume si fructe, eu personal mananc gratar de pui sau de porc cand ajung home.

As zice de asemenea sa nu uitati de banalele termosuri, eu zi de zi imi pun un ceai verde caldut cu lamaie in el si il car dupa mine pe unde merg in rusac/ghiozdan.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.