sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Nu ma pot abtine..

Nu ma pot abtine sa nu imi exprim profundul dezgust fata de statul politienesc in care traim.Nu pot abtine iarasi sa nu folosesc expresia "astia is toti securisti frate".

Din pacate nu pot sa imi potolesc frustrarea, m-am saturat de miting-uri de proteste, sunt sictirit de alternative false.Vreau planuri pe hartie, vreau programe reale..A fost frumos in primele zile si cu protestul si cu noii golani, dar haide sa fim pragmatici si realisti, deoarece si USL are in componenta fosti securisti si fosti nomenclaturisti.Nu ma pot abtine sa nu injur de furie cand aflu ca pana si jandarmeria are serviciu secret, cand vad marele congres al PP-DD (Partidul Poporului - Dan Diaconescu) si cand ma gandesc de asemenea ca pulimea o sa puna botu again.Nu mai pot sa vad cum familiile de rromi nasc 10 copii care dupa 18 ani o sa fie pregatiti sa voteze contra unei galeti sau pungi de faina.Nu mai pot de asemenea sa vad netul plin de "platiti" care propaga o idee sau alta, cum li se spune "basisti"?

Sa incheiem totusi pe un ton optimist desi aparentele sunt pana acum inselatoare...

2 comentarii:

  1. Cei care il vor vota pe d-l Dan Diaconescu Senzationalesu vor fi babele romantioase si agramat(ii)- (ele), pierzatori cu totii de timp pe O (zero)TV! P.P.D.D., pute de la o posta ca fiind o anexa a PDL-ului! Dixit!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) poate USL-ul s-a mai curatat.

    anyway:eu am "romania mea" cu prieteni/e ...etc..

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.